Tidigt *Gäsp*

Okej det kanske inte är så tidigt men jag är väldigt trött, men nu ska jag och några sötnosar ut och rida islandshästar : )
Har aldrig gjort det så det kommer bli en ny upplevelse. Det är typ svinkallt ute så jag har hur mycket kläder på mig som helst, jag har dammat av mina gamla ridsaker och när jag gjorde det blev jag lite nostalgisk och sugen på att börja rida igen men jag tror inte jag har tid.
Jag hade planerat att åka klockan 10.04 men när jag vaknade hade jag fått sms från Zara som skrev att vi måste ta en tidigare buss och då var det bara att pallra sig upp och slå på datorn för att hitta ett nytt tåg men men vad gör man inte ; )

Nu måste jag fixa det sista för att sen ta mig ner till tåget.

// Lilla B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0