Lars Winnerbäck

Jag satt och kollade igenom vad tvtablån hade att erbjuda när jag kom till svt1 så såg jag att det var en repris på "Tack för musiken" och till min stora förtjusning var det Lars Winnerbäck som var gäst. Så nu har jag kollat på det. Lars Winnerbäck är en av de artister vars låtar träffar rakt i mitt hjärta, låtarna har hjälpt mig genom mycket och de lämnar en gnutta hopp om att allt kommer lösa sig och bli bra. Jag har även lyssnat på låtarna när jag mått bra och mått ännu bättre av det. Jag kan bara säga tack för musiken Lars Winnerbäck!
"När du står ensam kvar på tå
och ytan inte går att nå
När du träffat botten
kom ihåg mig då"

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Utan Winnerbäck hade jag inte varit den jag är idag.

2011-09-28 @ 17:21:41
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0