Sömnproblem

Min dag idag har varit skum, det är det ord jag vill använda för allt har verkligen varit skumt. Jag vaknade av att min syster skulle gå till skolan vid tolv och hon tyckte det var dags för mig att gå upp, jag höll med henne om det men av någon konstig anledning så kändes det både i huvudet och kroppen som om jag inte hade sovit någonting. Jag var så fruktansvärt trött så jag somnade om och vaknade inte förrän syster kom hem igen från skolan vid halv tre. Då gick jag upp men var fortfarande helt slut. Så idag har jag inte haft ork till någonting utan jag har bara tagit det lugnt.
Jag vet verkligen inte vad som är fel med min sömn men jag har varit med om det här många gånger de senaste månaderna. Jag har ganska ofta svårt att somna men när jag väl gjort det så brukar jag sova hela natten kanske vakna en gång max. Det är samma sak nu bara det att det känns som om jag inte sovit alls när jag vaknar. Har testat allt möjligt så som att gå och lägga mig i tid, gå upp tidigt och tvärt om men inget vill fungera riktigt. Det värsta är att jag fungerar inte om jag inte får ordentlig sömn, det behöver inte vara många timmar men sömnen måste vara ordentlig. Jag måste helt enkelt hitta en lösning på det här, det är mitt mission!
Nu ska jag i alla fall gå och sova så jag hoppas att jag får bättre sömn i natt.
Så här har jag känt mid idag.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0