Spinning thoughts

Jag vet inte för vilken gång i ordningen jag säger det här men jag hoppas att jag ska hålla det den här gången, jag ska försöka komma igång med bloggandet igen.
Mitt liv är inte så intressant men jag känner att jag måste få skriva av mig och då spelar det ingen roll hur många det är som egentligen läser bara jag kan få ur mig de tankar och funderingar som finns inne i mitt huvud.
Något som jag funderar väldigt mycket över just nu är varför det är lättare att skriva sina tankar för hand än det är på datorn, det kanske inte är så för alla men jag upplever att det är så. Det kan ha med att mina tankar ofta är väldigt djupa och skriver jag dem för hand så är det ingen som kommer se dem men samtidigt vill jag ju att någon ska läsa dem och förstå mig. Ett dilemma.
Hur som helst var det jag ville säga att jag förhoppningsvis är tillbaka på bloggen igen!
/H
Lycklig, en gång för länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0